მთავარი

ძიება

ვიდეო

ქვიზები

კონტაქტი

თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით „წიგნის სივრცის“ ლიტერატურა კიდევ უფრო მეტმა მკითხველმა გაიცნო

თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით „წიგნის სივრცის“ ლიტერატურა კიდევ უფრო მეტმა მკითხველმა გაიცნო

„კლიენტებთან სწორი და გულწრფელი ურთიერთობა ნებისმიერი ბიზნესის წარმატების საფუძველია,“ –  მიიჩნევს წიგნის მაღაზია „წიგნის სივრცის“ (Bookspace) დამფუძნებელი ნათია ლურსმანაშვილი, – „განსაკუთრებით, როცა საქმე წიგნის სფეროს ეხება, შენი წიგნები კი მასობრივ მკითხველზე არაა გათვლილი.“ ამის შესახებ ინფორმაციას თიბისი ბანკი ავრცელებს. 

ბანკის ინფორმაციით, Bookspace დამოუკიდებელი წიგნის მაღაზიაა, ანუ არ ეკუთვნის არცერთ საგამომცემლო ჯგუფს და საკუთარი წიგნის პოლიტიკა აქვს. 2019 წელს დაფუძნებული წიგნის მაღაზიის კატალოგი საგრძნობლად განსხვავდება სხვა მსგავსი სივრცეებისგან. აქ მკითხველს შეუძლია ისეთი გამოცემების შეძენა, რომლებიც სპეციფიკური ინტერესების ადამიანებისთვისაა განკუთვნილი და სხვა წიგნის მაღაზიების თაროებზე არ დევს.

მათი თქმით, საბჭოთა წარსულის კვლევის ლაბორატორიისა და ჰაინრიხ ბიოლის ფონდის გამოცემებს, ისევე, როგორც სხვა პატარა, კონკრეტული მიმართულებების გამომცემლობების ლიტერატურას, მაგალითად, ფემინისტურ ლიტერატურას, Bookspace-ში იოლად მიაგნებთ.

მაღაზია ასევე დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს ქართველი ილუსტრატორების პოპულარიზაციას. ქართველი მხატვრების მიერ დასურათებულ საბავშვო წიგნებს მაღაზიაში განსაკუთრებული ადგილი უჭირავს. სახელოვნებო წიგნები კი, კიდევ ერთი მიმართულებაა, რომლის განვითარებაც Bookspace-ის პრიორიტეტია, რადგან ქართულ ბაზარზე მსგავსი ლიტერატურა ძალზე მწირია.

მაღაზიის გამორჩეულობიდან გამომდინარე, მისი სტუმრებიც იმაზე მომთხოვნები არიან, ვიდრე მეინსტრიმული ლიტერატურის მკითხველები.

ასეთ დროს მუდმივ მკითხველებთან, მაღაზიის მუდმივ სტუმრებთან ინდივიდუალურ კონსულტაციებს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს. ნდობა შეიძლება პროდუქციისა და მომსახურების ხარისხით მოიპოვო, მაგრამ კლიენტის დარწმუნება, შენს, როგორც წიგნის მიმწოდებლის, გემოვნებას ენდოს, ერთიორად რთულია.

სწორედ ეს მოახერხა Bookspace-მა. აღმოჩნდა, რომ ონლაინ კონსულტაციები გაცილებით ეფექტურია. როცა პანდემიის გამო მაღაზიის დახურვა გარდაუვალი გახდა, დაიწყო ალტერნატიული გზების ძიება და სწორედ აქ აღმოჩნდა, რომ ეს მაღაზიის არეალის გაფართოების შესაძლებლობა უფრო იყო, ვიდრე დაბრკოლება.

თავდაპირველად წიგნებს ფეისბუკის მეშვეობით ყიდდნენ, მალევე კი თიბისი ბიზნეს შეთავაზების შესახებ გაიგეს და ონლაინ მაღაზიის გამართვაც დაიწყო. ამ პროცესმა, წიგნის მაღაზიის სპეციფიკიდან გამომდინარე, ორ თვეს გასტანა, მაგრამ შედეგი გაწეულ შრომად ღირდა.

ონლაინ გაყიდვებმა რეალურ გაყიდვებს გადააჭარბა. b2c-ის წყალობით მაღაზიის ცნობადობა საგრძნობლად გაიზარდა და აღმოჩნდა, რომ Bookspace-ის წიგნებზე მოთხოვნა რეგიონებშიც საკმაოდ დიდია. სწორედ რეგიონების დაფარვაა Bookspace-ის სამომავლო გეგმაში, მას მერე რაც საკურიერო მიწოდების სერვისი შედარებით გაიმართება.

„ბიზნესის მხარდაჭერისთვის შექმნილი ეს პროექტი მიზნად ისახავს, დაეხმაროს ბიზნესებს ციფრულ ტრანსფორმაციაში, განსაკუთრებით პანდემიის გამო შექმნილ გამოწვევებთან გამკლავებაში.

ონლაინ მაღაზიების საშუალებით ისინი შეძლებენ გაყიდვების ახალი არხების ათვისებას, რაც დისტანციურად დააკავშირებთ მათ მომხმარებლებთან,“ - აცხადებს ნათია ვაჭარაძე, თიბისის ბიზნეს სეგმენტების მართვის ლიდერი.

ცნობისთვის, პროექტი „შექმენი საკუთარი ონლაინ მაღაზია“ თიბისის და VISA-ს ერთობლივი წამოწყებაა და ის ბიზნესებისთვის ელექტრონულ კომერციის გამართვაში მხარდაჭერას მოიცავს.