საზოგადოება

ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერის სერვის ცენტრები მომხმარებლებს დისტანციურად ემსახურება

ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი
1584355448
დაკოპირებულია

ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი ითვალისწინებს მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციისა და დაავადებათა კონტროლის ცენტრის რეკომენდაციებს და ზღუდავს სერვის ცენტრებში მოსახლეობის ვიზიტს.

ინფორმაციას კომპანიის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახური ავრცელებს.

"განაცხადებისა და დოკუმენტაციის გამოგზავნა შესაძლებელია კომპანიის ელექტრონულ ფოსტაზე online@gwp.ge. განაცხადის გამოგზავნამდე გთხოვთ, ეწვიეთ კომპანიის ვებ-გვერდს www.gwp.ge, გაეცანით ელქტრონულ ფორმებს და ყველა საჭირო დოკუმენტაციის ჩამონათვალს. განაცხადის ელექტრონული ფორმები შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ, შეავსოთ ველები და გამოგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე online@gwp.ge. განაცხადს ოპერატორი დისტანციურად დაარეგისტრირებს. პროცესის დასრულების შემდეგ კომპანიის პასუხს ელექტრონული ფოსტით მიიღებთ. დისტანციური მომსახურების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მიღება შეგიძლიათ კომპანიის ვებ-გვერდის www.gwp.ge, ცხელი ხაზისა - 2 931111 და ონლაინ ჩათის მეშვეობით", - ნათქვამია განცხადებაში.

რაც შეეხება წყალმომარაგების სისტემის მომსახურებას, კომპანიის ტექნიკური ჯგუფები და ბრიგადები 24 საათიან რეჟიმში აგრძელებენ მუშაობას მოსახლეობის სტაბილური წყალმომარაგებისთვის. კომპანია მოსახლეობისა და თანამშრომლების უსაფრთხოების მიზნით მომხმარებლებს დისტანციურად ემსახურება.